![]() |
| انشر الموضوع |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
#2 | |||
|
|
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يخرب بيت عدوووك شو هيداااا خلصنا من القبريني طلعت انتاااااا دنتوااااا مصخره دنتو دوااااااااهي دنتوووا نيله منيييييييله هههههههههههههههههههههه اهيه الحلاااوه دي ياالجبريني دنتا كرسه دنتا مصيبه ايه الشعر والحروف دي ولا احمد شوقي ولا نزار قباني ولا ناصر ابن الفرعنه ايه ياواد يافهد مبارك الشعر دا كوولوووو ايه القمال ده ايه العظمه دي ههههههههههههههههههههههههههههههههههه طيب ياحلوووين ياشعاااار ماتزعلووووش مني انا بهزر معاكم سيبونا نتونس شوووية ونسمع منكم الشعر الفزيع ده يالله انا من الناس اللي بتسئف بالصفين وينطو ويرئصو السامباهههههههههههههههههههههه وبنشقع الشعار سئفه سئفه سئفه
|
|||
|
|
|
![]() |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
|
إعلانات نصية |
| منتديات صحيفة وادي الدواسر الالكترونية | |||
![]() |
![]() |
||